onsdag, oktober 01, 2008

6 dagar kvar

Nu är det bara sex dagar kvar. Det är mindre än en vecka! Vi får väl se hur mycket vi hinner med på tisdagen efter besiktningen men förhoppningsvis får vi väl dit det viktigaste så vi kan sova i vårt nya hus! Ideg efter Micke slutade jobba åkte vi upp för att se om det kommit upp några tapeter, men det hade det inte. Det extra tv-uttaget som snickarna hade glömt var dock på plats och det såg ut att vara mer eller mindre färdigspacklat överallt. Får väl åka upp en sväng i morgon igen!

Tog några bilder häromdagen, innan spacklingen påbörjades. I brist på nyare lägger jag upp dessa. Skillnaden nu är också att vitvarorna är på plats, spis, dickmaskin, tvättmaskin och tumlaren. De kommer med på nästa set av bilder, förhoppningsvis tillsammans med tapterna!

Vardagsrum


Hallen till vänster och matplatsen rakt fram. In till höger ligger köket och jag står ungefär där vardagsrusbordet kommer stå när jag tar bilden.


Köket sett från hallen, just när man kommer in i stora rummet. I mitten min och Irmas camp:-)


Köket och dörren in till tvättstugan. Bakom väggen man ser till höger är kyl och frys. På väggen hade jag tänkt att ha ett fällbord eller liknande i barbordshöjd!


Baksidan....eller framsidan hur man nu ser på det. På kortsidan här kommer den inglasade uteplatsen att bli och på långsidan blir det en vanlig altan. Hoppas det hiner bli klart nästa sommar! Synd att det inte är några fönster på gaveln ner mot går´n, men det ser nog mindre kalt ut när uteplatsen blir klar.

Inga kommentarer: